Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.08.2011 11:35 - Моята молитва
Автор: comment Категория: Новини   
Прочетен: 1004 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 01.08.2011 20:51


 На Господ, който и да е Той!

 

***

Благодаря !

За живота, който ми разреши да имам!

За това, което съм!

За това, че ми разреши да обичам и да бъда обичан!

За това, че мога да се радвам, тъжа и мразя с цялата ми душа и това ме прави щастлив!

За това, че всяко човешко творение ме изпълва с гордост и възторг и ме прави щастлив!

За това, че всяка низост и предателство ме изпълват с гняв!

За това, че не оставяш въпросите ми без отговори и проблемите ми без решения!

За това, че те открих без да съм чел Библията!

Благодаря !



Тагове:   дете,   Бог,   слънце,   живот,   любов,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: comment
Категория: Новини
Прочетен: 8314
Постинги: 4
Коментари: 4
Гласове: 6